mobitel: +385 95 807 8888

Prigovor potrošača

Obavijest o načinu podnošenja prigovora

Sukladno članku 6. st. 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN br. 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14) obavještavamo korisnike usluga da pisani prigovor na kvalitetu ugovorenih usluga mogu dostaviti:

  • putem pošte na adresu: COLUMBUS d.o.o., Trg kralja Tomislava 17,  20 340 Ploče
  • putem elektronske pošte na adresu: agencija@columbus.hr
  • neposredno u bilo koju poslovnicu COLUMBUS travel.

Potvrdu primitka prigovora dostaviti ćemo Vam bez odgađanja pisanim putem.

Odgovor na prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

Važna napomena:
Molimo da uz prigovor obavezno navedete Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Alternativno rješavanje potrošačkih sporova:
Za usluge koje su kupljene putem interneta putnik može svoju pritužbu uputiti ovlaštenom tijelu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koristeći platformu za online rješavanje potrošačkih sporova kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, sporove koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od službenih jezika EU.

Primjenjujemo fiksni tečaj konverzije (1 EUR = 7,53450 HRK)